Nazdeek Jo Ahsas K Jazbon Se Howa Hun



Nazdeek Jo Ahsas K Jazbon Se Howa Hun

Warasta Me Alfaz K Rishton Se Howa Hun


Apney Me Magan Hey Sabi Ko Apna Hi Gham He

Bezar Me Apno Sey Parayun Sey Howa Hun


Firoun Ne Bi Orh Liya Jama E Mosa

Mohtat Me Ab Kuch Naey Rishton Se Howa Hun


Taqat K Tawasut Se Jo Manwaey Khudai

Baghi Me Aesey Jhotey Khudaon Se Huwa Hun


Noman Jo Is Mulk Ne Phelati hey Nafrat

Ab Robaro Kuch Aesey Hawaon Se Howa Hun


نزدیک جو احساس کے جذبوں سے ہوا ہوں

وارستہ میں الفاظ کے رشتوں سے ہوا ہوں


اپنے میں مگن ہیں، سبھی کو اپنا ہی غم ہے

بے زار میں اپنوں سے، پرایوں سے ہوا ہوں


فرعون نے بھی اوڑھ لیا جامہ موسى

محتاط میں کچھ اب نئے رشتوں سے ہوا ہوں


طاقت کے توسط سے جو منوائیں خدائی

باغی میں ایسے جھوٹے خداوں سے ہوا ہوں


نعمان جو اس ملک میں پھیلاتی ہے نفرت

اب روبرو کچھ ایسے ہواؤں سے ہوا ہوں 

مسئلہ ہوں تو نگاہیں نہ چُراؤ مجھ سے،،